Sekolah ku -.-''



Hey hey hey , kali ni saya nak citer pasal sekolah pulak .
korang tau tak , 1st day sekolah saya & thegeng dah kne duduk depan pejabat ,
gangster tak saya & thegeng ? kahkahkah :P
sebenarnya saya rajin , nak tolong cikgu angkat barang :3
yang paling saya suka tolong cikgu angkat barang sebab dapat masuk kelas lambat :3
tapi semangat saya nak belajar masih tinggi , ye lah , kan tahun ni saya PMR -.-''
cikgu tu baikkk , lepas tolong die angkat barang , die bgi air sebab die tau saya and kawan-2 dah penat .
Terima Kasih ye cikgu :D
Lagi satu , pasal cikgu sejarah saya nihh ,
okay lah jugak cara die mengajar, best . nasib baik cikgu reeta (cikgu garang) tak ajar sejarah dkt kelas saya.
MWAHAHAHAHA :D
azam saya tahun ni nak jadi anak yg solehah and nak sangat dapat 8A dalam PMR ^_^
harap-2 lah Allah makbul kan apa yang saya hajat kan itu , AMINN ;)
okay lah semua , dah nak masuk waktu asar da ni . 
saya nak pergi siap-2 sebab nak solat asar dulu nihhh , SOLAT JGN TAK SOLAT
Assalamualaikum , cauu~

No comments:

Post a Comment