Halooooo



Tahukah anda , saya seorang pendiam ? percaya tak ? 
hehe , ikut mood lah . 
kalau mood okay macam biase je lah , kalau takde mood diaaammm aje lah .
okay kita tutup cerita tu , skarang cerita pasal bola :D 
hmmm , esok ade pemilihan bola sepak dekat sekolah , 
nak pergi ke tak ni ? 
saya main tak lah bagus sangat , biase-2 je . 
saya teringin jugak nak pergi , tapi tak tau lah nak naik apa pergi sekolah . Saya main bahagian defend je , 
lopek kan ? ;) 
harap-2 lah kalau saya pergi esok dapat terpilih dalam kategori 15 tahun ke bawah ,
 insyaallah .
kalau tak terpilih pon tak apa jangan nak kutuk sangat lah kan yang penting saya pergi cuba . kalau saya terpilih dalam kategori 15 tahun ke bawah an , 
perghhh tak tau lah nak cakap apa .
kaki dah la melecet , kasut bola pon takde . 
macam mane ni ? siapa ada kasut bola ? boleh pinjam tak ;D hehehe ... 
okay bye , Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment