Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia ;D

Weyh korang , nak tau tak . tak nak tau xpe :P
cikgu-2 yang mengajar saya di kelas 3 oncidium semua nya baik-2 .
kahkahkah , jangan jealous ^_^
tapi tak tau lah betol-2 baik ke tak ,
sebab takut minggu pertama @ kedua je baik 
lama-2 , peeeeeeerrrrrrrggggggghhhhhh .
tapi , harap-2 lah semua cikgu saya berkekelan baik nya :P
hmm , esok sejarah , macam tak sabar pulak saya nak belajar sejarah .
mase form 1 - form 2 saya benci sejarah .
naik form 3 je , rasa sejarah ni macam best plak . kahkahkah
tapi kan , saya ada satu masalah masa belajar pagi-2 ni .
nak tau apa ?
MENGANTUK -.-'''
hmmm , tak tau lah asal belajar pagi-2 ni mengantuk gile .
tension plak saya , elok-2 nak belajar .
mata dah macam penuh ngan setan duk bergayut-gayut .
dugaannnnn , apa pon tak boleh .
okay lah , saya pon dah mengantuk da ni ..
esok nak bangun pagi-2 pergi sekolah -______-
bye-2 semua , peace no war (Y)
Assalamualaikum .. 

No comments:

Post a Comment