Assalamualaikum

hello semua , hari ni saya nak share sikit story .
tapi ni bukan story pasal sesiapa , atau pun yang mengenali saya :)
apa-2 pon try lah baca dulu ye , kahkahkah

|
|
|
|
V

Seorang banduan baru saja berjaya melarikan diri dari penjara setelah dipenjarakan selama 20 tahun . Dalam perjalanannya , 
dia terjumpa sebuah rumah dan memecah masuk kedalamnya untuk mencuri duit . Tetapi yang ditemukan hanyalah sepasang pengantin baru yang sedang tidur di atas katil mereka .
Banduan itu mengarahkan pengantin lelaki turun dari katil dan mengikatnya dikerusi . Kemudian sambil mengikat pengantin
perempuan dikatil , banduan itu mencium lehernya , dan terus bergegas ke bilik mandi .


Sementara banduan berada di blik mandi , pengantin lelaki berbisik kepada isterinya : "Isteriku , dia adalah banduan yang
melarikan diri dari penjara . Lihat saja baju yang dipakainya , dia mungkin sudah lama dipenjara dan tentu sudah lama tidak menyentuh wanita . Dari cara aku lihat die mencium lehermu , dia ingin melakukan hubungan seks denganmu , jangan menolak , jangan mengeluh , lakukan sesuai dengan keinginannya , berikan kepuasan . Orang ini merbahaya , jika marah , dia pasti membunuh kita . Jadi bertahan lah sayang.. Abang cintakan ayang.. " Sambil tersenyum , pengantin perempuan membalas , "Dia bukannya mencium leherku .


Tapi dia berbisik ke telingaku . Dia cakap , dia ni homo dan katanya abang seksi sekali dan dia bertanya diamana saya simpan bodylotion? Saya jawab di bilik mandi . Saya rasa dia ingin melakukan hubungan seks dengan abang , jangan menolak , jangan mengeluh , lakukan sesuai dengan keinginannya , berikan kepuasan .


Bertahanlah sayang . Ayang cintakan abang juga . xD


HAHAHA , amacam , syok tak ? 
cerita ini sekadar hiburan sahaja :) kahkahkah
okay lah , saya nak gi mandi dulu .
Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment