Football & Basketball


vs



Assalamualaikum guyss ;) dah solat blom ? kalau belom pergi solat dulu tau ! :P korang tengah buat apa ? makan ? minum ? hahaha , banyak tanya plak aku nihh .. ehh ? "aku" ? sebelom ni update blog pakai "saya" je :P hahaha kita tukar lahh ye :D okayy , korang nampak tak 2 gambar dekat atas tu ? mesti lah nampakkan ? ;) korang rasa mana lagi AWESOME ?! perlukan pendapat korang semua .. kepala aku tengah pening pikir kan benda taik ni -.-''

Okay lahh , korang dah lambat :P aku dah pikir .. aku nak pilih bola sepak ^_^ mwahaha , kesah pulak aku ? :P okay tutup citer pasal 2 sukan ni .. kita buka cerita baruu , cerita apa ? hurmm .. okay kita cerita pasal sekolah :) S.E.K.O.L.A.H .. mungkin ramai yang tak suka pergi ke sekolah dan ramai juga suka pergi ke sekolah , kenapa ? ada jawapan ?

Okayy aku kadang-kadang suka pergi sekolah & kadang-kadang plak aku tak suka pergi sekolah , nak tahu sebab apa ? sebab nya malas nak bangun pagi , kalau sekolah petang okay lagi . Kalau sekolah pagi , hurmm nak belajar pon susah sebab ngantuk :/ korang tahu tak dekat kelas aku ada budak tu citer .. ada cikgu yang mengajar kelas aku tu pemalas ! huhh , aku tengok dia pon memang macam malas je nak ajar , weyy cikgu ! kalau pemalas sangat nak ajar kau STOP je lah ! aku tahun ni nak PMR lahh ! 

Budak-budak senior aku pon ada cakap cikgu tu memang pemalas , dah lah cikgu perempuan plak tu . adoiii , susah tol lahh . Member-member aku dekat sebelah pulak asyik memekak je ! aku nak fokus pon susah ! apaa pon tak boleh . Dah laa , tak baik mengumpat ;P okay semuaa , aku nak gerak dulu . nak gi solat , korang jangan tak solat plak ;) bye-bye , Assalamualaikum <3

No comments:

Post a Comment