DUGAAN & COBAAN ;)



Assalamualaikum silent reader's :) saya nak mintak maap sebab dah lama tak update blog nihh ;) sebab nya streamyx dekat rumah saya tu belom di bayar , hahaha . saya tak kaya , siape sini baik nak tolong bayar kan ? :) saya update ni pon sikit-sikit je tak boleh nak panjang sangat sebab pakai broadband yang macam siput babi ni :P

Sebenarnya saya dah takde idea nak update blog pasal apa :P ada cadangan ? :D hurmm , saya sekarang ni tengah berusaha mengumpul duit sebab nak bayar duit baju bola sepak & baju basketball . hadoii , tension betol lah hidop nie , macam-macammm ....

Okay lah , kita tutup cerita pasal duit .. duit tak boleh bawak ke mati pon kan ;) abahh oh abahh , saya nak tuisyen boleh takk ? ;( sebenarnya dah lama saya teringin nak pergi tuisyen , bukan sebab nak jumpa awek ke apa . Tahun ni saya PMR , so ingat nak buat yang terbaik .

Lagi pon dekat sekolah bukan nya faham sangat ponn , cikgu pon ade jee yang pemalas .. Member-member dekat sebelah pon memekak je tau ! ingat kan ada member boleh lah tolong saya ke yang mana tak paham tuu , rupa-rupanya .. hmm hampehh ! dah laa , tak baik mengumpat ni :P

Okay reader's , kita sambung cerita lain kali yee ? :D semoga hidup korang semua aman & bahagia selama-lamanya , aminn ! bye-bye semua .. Assalamualaikum Warahmatullahiwabarakaatuh & Salam 1 Malaysia ;D

No comments:

Post a Comment